Wednesday 14 December 2011

New Kid In Town! =oo=

Dimulakan dgn(?) Basmallah,,, Teheee~ (*_*)

Errkk ape menatang New Kid In Town? Tulah saya! Yg lambat lagi ketinggalan zaman, baru sibok nk buat blog segala bagai org dah pergi buat twitter, org dah ber-cintamukabuku (najwa latiff ^.^ woot woot) dan akuu tekedek kedek tulis post pertama. Bak katalah "org dah sampai ke bulan die dok kat bumi lagi". Kisah pulak aku dgn bulan tuh! *emo x psl =oo=*

Daaann inilah saya, seorang yg ssssaaangggaaaatttt (betapa pnjgnya sangaaat yg bmksud sangat yg memang sangat sangat) *keling* suka memendam dan melayan perasaan wa tak reti luahkan perasaan. Last2 saya yg tak tentu arah :(  Jgn pelik kalau post saya sume emo-style yg mmg bace cume mengerutkan dahi, mengecutkan usus dan memenatkan punggung anda para pembaca dan menimbulkan tanda tanya, tanda seru dan segala bagainya. tapi saya akn cuba untuk mengurangkan ;B Jadi amaran kepada sesiapa yg malas nak layan hati yg berkata-kata niiieee, silakan tekan butang "X" pada hujung windows ini, trimas :) Ohye, dan ayat saya mmg tunggang terbalik mcm nie.. Terima jelaaaaa...

Semenanyiiaaa saya dahh laaammaa nak buat blog tp hajat tak penah kesampaian [ke kau yg TAK RETI nk buat (=.=)] then beranikn diri tebal muka tnye my dearly friend A****** how to CREATE a simple little BLOG.. and finally TAADDAAA!! Yes, ini permulaan,  dan saya akn cuba improve dr time to time okeng ;)


Okeh muka dah tebal malu tahap gaban, presenting NUKILAN.HATI.SAYA.

*dah tak tau nak letak gambar ape.. TARAM SAJA MAA*



Yang Muka Tebal,, hokhok ^oo^  

*yay! first post!*


3 comments: